2014-02-19 |18:15:38 | Kategori:Allmänt

GRATTIS VICTORIA

Idag är den dagen då våran underbaraste victoria fyller 21 år! Victoria för mig är den mest begåvade människa på denna jord. Hennes varma leende och hon är en så otroligt stark person. Även om jag inte bloggar så mycket nu så betyder V mer än något annat för mig. Idag är det hennes dag så GRATTIS till världens finaste person!!!!
 
Älskar denna tjej så mycket för hon ger mig den glädjen när jag är ledsen! Att bara kolla på youtube efter videoklipp när hon sjunger och skådespelar, så blir man bara så glad! Från att vara den söta tjejen som ville bli en stor stjärna till den hon är idag, den underbaraste skådespelaren och sångaren ever!!
 
 
 
 
Grattis Victoria!
-Emma
 
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

Vill du göra ett länkbyte i menyn? :)

2014-03-12 17:45:23
http://demilovatoweb.blogg.se/
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: