2013-03-13 |16:17:00 | Kategori:Allmänt

Vid Länkbyten

 Är du intresserad med ett länkbyte med VictoriaJustice.blogg.se? Då har du kommit rätt!
Innan du ansöker, vänligen läs alla krav nedan! :)
 
Affiliates:
1. Din blogg måste handla om en kändis, band, film osv.
2. Din sida får inte innehålla porr, hot eller rasism osv.
3. Den länk du väljer på min sida, den måste jag vara på din sida också!
4. Din blogg måste vara aktiv.
5. Inga designer med blogg.se's färdiga teman accepteras.
 
Elite Affiliates:
1. Din blogg måste handla om en kändis, band, film osv.
2. Din sida får inte innehålla porr, hot eller rasism osv.
3. Den länk du väljer på min sida, den måste jag vara på din sida också!
4. Din blogg måste vara aktiv.
5. Det måste vara en blogg med en lockande design!
6. Du måste ha en blogg med en okej statistik!
 
Family Affiliates:
1. Den ska ha en bra statistik
2. Det behöver inte ha en blogg som är bekant med Victoria (Vilken blogg som helst)
3. Din sida får inte innehålla porr, hot eller rasism osv.
3. Den länk du väljer på min sida, den måste jag vara på din sida också!
4. Din blogg måste vara aktiv.
5. Det måste vara en blogg med en lockande design!
 
Länkbyte i inlägg:
1. Du behöver inte ha en så bra statistik men ändå något!
2. Din sida får inte innehålla porr, hot eller rasism osv.
3. Den länk du väljer på min sida, den måste jag vara på din sida också!
4. Din blogg måste vara aktiv.
 
Jag gör länkbyten just nu! men dock inte Elite affiliates och Family affiliates det är fullt!
 
Så skriv en komentar nedanför om du är intresserad (Skriv gärna mailen till din/er blogg också)
 
Vid annan kontakt maila till [email protected] fråger kan ni ställa i chatten vid sidan av menyn!
 
Fyll gärna i anmälan och skicka en komentar gärna om du gjort detta! 
 
Använd gärna en av dom här bilden om du väljer Elite affiliates :)
 
 
 
 
Sidans namn
Bloggens URL:
Email Adress:
Antal Läsare? 0-10
0-10
10-20
20-30
30-40
40-50
50+
Typ av Länk?
Någon speciell bild som du önskar (Gäller Family och Elite)
 
 

Postat av: ninadobreva

Jag skulle gärna vilja ha ett länkbyte i inlägg & affiliates! Kram

2013-03-13 16:33:20
http://ninadobreva.blogg.se
Postat av: Damaris

Sugen på en ny design?? checka gärna in min blogg isåfall :) Älskar Victoria !!

2013-03-13 18:34:40
http://vloge.blogg.se/deux/
Postat av: Damaris

Hej! För att få den gratis behöver du bara följa stegen på mitt inlägg! Det är jätte enkelt! :D Hittade din blogg idag kommer lätt att följa den dagligen :)

2013-03-13 21:39:20
http://vlogedesign.blogg.se
Postat av: Damaris

Tack! Skicka beskrivning på hur du vill ha den till [email protected] , Bilderna måste vara i bra kvalite! Eller så bestämmer jag bilder, det avgör du själv :D Kram

2013-03-13 22:00:01
http://vlogedesign.blogg.se
Postat av: Marie

Hej, hade velat göra ett family affiliates byte! :)

2013-03-23 14:39:50
http://somerhalder.webblogg.se
Postat av: Emily

Hej!
Skulle du vilja ha ett länkbyte med min blogg? Då ansöker jag till elite/top
Kram//Emily

Svar: Visst kan vi göra det :) Är det någon speciell bild du vill ha med eller? :) Kram Emma
Emma Ölund

2013-03-23 17:32:00
http://lawronan.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag vilja gärna ansöka om elite affiliate byte:)

2013-06-07 18:32:56
http://sheeransweden.blogg.se
Postat av: Amalia

Jag är intresserad och jag har fyllt i ansökan och söker om Affiliate :) Kram/Amalia :))

Postat av: Ellie Goulding Sweden

Hej! Skulle du vilja göra ett länkbyte? I så fall får du en bildlänk i min sidomeny :)

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: