2016-02-14 |10:00:00 | Kategori:Allmänt

Glad alla <3 dag!!

Glad alla hjärtans dag alla bloggläsare!!! Jag hoppas att ni får en mysig dag tillsammans med dom du älskar... Dte är det tredje året vi på bloggen firar <3 dag. Victoriajustice.blogg.se har varit aktiv i tre år... HELT SJUKT vad tiden går! Jag hoppas att den fortsätter att hållas igång några år till tråts ånga motgångar och meddeland över att jag ska sluta blogga, men det har jag inte. Känns så skönt att få behålla bloggen aktov för det är VJsweden är inget jag bara kan ta bort. Tänk så många timmar jag själv har spenderat på den här bloggen, varje inlägg jag skrivit. Så mycket lädje jag har haft tillsammans med min blogg. Jag kanske kommer på något att fira men ett speiellt inlägg som dyker upp 14 februari... Vem vet ;) 
 
Tack för erat stöd i tre år... och jag hoppas att det kommer att bli tre år till tillsammans med VJsweden!!
 
 

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: