2013-09-27 |19:55:00 | Kategori:Allmänt

Shake premiären!

Victorias nya låt shake har nu kommit ut på hennes youtube kanal där ni får lära er dansen (Zumba) och även så ser Victoria så fin ut. Victoria har skrivit denna låt själv vilket är stort! Hon är jätte duktig och jag är värkligen så stolt över hennes insats! :) Jag kan tyvärr inte lägga upp videon från youtube på min mobil så Gå in på youtube och se den, Den är värd att se! Jag kommer att lägga upp videon efter att min syster haft den som pluggdator! :)
 
Uppdateringen är riktigt dålig just nu då det inget finns i nyhetsvärlden men det kommer! :) 
 
 -Emma

Postat av: Miley Ray Cyrus Sweden

Hej vill du göra ett text länkbyte i menyn? :)

Postat av: Miley Ray Cyrus Sweden

Sv: Länkat dig också nu! :)

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: