2013-10-16 |08:32:32 | Kategori:Andra projekt

Teen Vogue (November)

Få lowdown på designerns två decennium, Mångmiljonhus initiativ som är rädda världen.

 

Översätt!

Men låt oss vara ärliga-spännande eftersom utsikterna är att ha miljontals människor ser dig på en gigantisk New York skylt, är det också ganska skrämmande. Har Michael några styling tips för blivande-modellerna? "Jag gillar tanken på att folk som leker med skalan med tees", säger han. "För stor eller för liten är ganska sensationellt. Jag älskar också att ta något riktigt glamorös, som en fantastisk kjol eller byxor läder, och gunga dem med en T-shirt på natten. "För att hjälpa oss att demonstrera, vi värva trippel-hot skådespelerska, sångerska och mode pro Victoria Justice. "Det? Är viktigt att främja orsaker som går utöver röda mattan glam", säger hon och tillägger med ett leende, "och jag råkar älska Michael Kors och hans kläder." Victoria senare anförtror mig att hon och hennes mamma har sett varje episod av Project Runway: "Jag älskar hans sassy kommentarer. Han är väldigt ärlig, och hans analogier är lustiga. Han håller det verkliga. "

Trots deras åldersskillnad, tar det inte lång tid för Michael och Victoria för att hitta en gemensam grund. Det visade sig, började både sin karriär som barn modeller. "När började du?" Michael frågar Victoria. "När jag var åtta år," svarar hon. "Ja, gissa vad?" Han bannar. "Jag var fyra! Och det var en lycklig Charms kommersiella! "Återigen, mat och mode möts. Jag frågar Michael om hur de av oss utan stjärnan makt eller resurser på en mode eller Hollywood tungvikt kan bidra till att göra en skillnad. "Du behöver inte vara en vetenskapsman, en politiker eller en miljardär", säger han. "Med World Food Programme alla kan göra en skillnad. Jag menar, kan du hoppa över en cappuccino och göra en enorm skillnad. Det är en galen sak att tro att i de flesta stora städer, är kaffet fem dollar. Som matar ett barn för en månad. "Med andra ord, om det någonsin fanns en tid för att skära ned på de Ladurée macarons-eller investera i en ny klocka-här är det.

 
 

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: