2013-10-17 |17:55:00 | Kategori:Allmänt

Svaren på frågestunden

Det var tre personer som frågade en fråga på frågestunden! Det var lite tråkigt men min blogg är inte så stor så det är ju förstås svaret. 
 

Varför tycker du om Victoria? :)                   

svar- jag tycker om Victoria för hennes sångröst är gudomlig! Hennes perfektion och allt om jag får säga det så ;)

 

Kommer Victoria komma till Sverige snart, och när kommer hennes nya album ut?    

Svar- Jag vet faktiskt inte om V kommer till sverige, kommer säkert hända och så klart kommer jag vara där! Inget datum har inte kommit ut än så vi får se :)

Hur många läsare har du? Har du fler bloggar 

Svar- jag har kring 30-20 besökare varje dag. Inte så mycket men okej :) jag och Amanda driver vampirediariessweden.webblogg.se och jag och en som heter Lisa har skapat lilyandnina.blogg.se :)

 

det var frågorma från denna frågestunden :)

 
 
 
 
 

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: