2013-10-02 |19:40:00 | Kategori:Allmänt

Kan inte göra ordentliga inlägg

Det har blivit nå jätte konstigt med blogg.se så jag kan inte göra inlägg med bilder eller videos! Jag hoppas att det fixar sig! Amanda ska se om det går för henne men jag hoppas VÄRKLIGEN ATT DET BÖRJAR FUNKA IGEN! UPDATE: Amanda här...; Det går inte på min dator heller, och det är bara så konstigt, för den där rutan som ska ploppa upp när man skriver inlägg kommer bara inte... Så konstigt. Skärp er, blogg.se!

Postat av: Anonym

Hejsan! Är du ett fan av den amerikanska sångaren och skådespelaren Demi Lovato? Då kanske du skulle tycka om min nystartade blogg om henne! Där hittar du all information och dom senaste nyheterna, du hittar bloggen på: http://demilovatosweden.webblogg.se/

Ha en fortast trevlig dag! :)

2013-10-03 18:56:30
Postat av: Anonym

Sv: Nu har jag länkat dig :)

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: