2013-08-16 |08:53:00 | Kategori:Allmänt

Victoria om Big Time Rush

 
 
Victoria berättade för MTV NEWS Om hur hon känner för BTR 
 
Så hör var det hon sa-
Vi spelade en show i Pittsburg och min syster är på turné med mig liksom. Vi beslutade att upptåg pojkarna. Vi fick vatten kanoner och gömde sig i sitt omklädningsrum och så fort de kom utanför scenen efter denna långa show, gav en vän till dem oss signalen och min syster och jag sprang ut ur gömställe och började spruta dem som en galning ", minns hon. "Det var lustiga. De skrattade och sedan James [Maslow] stal min vatten pistol och började spruta mig, så det var riktigt kul. De är riktigt roligt. "
 
Men de goda tiderna hamnade knappast i Pittsburg. I själva verket verkar det som om varje gång de släpper loss under utfärd vatten på något sätt var inblandad. Hon förklarade, "Det har varit en hel del riktigt bra minnen. Det är bara riktigt roligt att få umgås med alla. Vi hade en grillfest på parkeringen av en av de arenor andra natten och det var riktigt roligt. Kendall [Schmidt] var DJ. Alla dansade som en galning [och] bara gå så hårt. Det började hälla raining men vi hade så mycket kul festa att vi inte ens brydde. Några av oss sprang ut i regnet och dansade runt. "
 
Kanske en av hennes turné höjdpunkter skedde i Bethel, New York, tillbaka i mitten av juli, när gruppen kylda ut på Woodstock, gå runt de berömda skäl där Jimi Hendrix och Janis Joplin spelade redan 1969. "Det var riktigt kul att bara få gå runt där med pojkarna och besättningen och bara skrattar," sade hon. "Det var en riktigt, riktigt coolt ögonblick."
 
Med turnén nästan inslagna, är rättvisa ser nu fram emot att släppa sitt debutalbum, som är satt att släppas senare i år och presenterar sin senaste singel, "Gold".
 
 
källa- victoriajusticedaily.com
 
-Emma

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: