2013-08-02 |10:21:00 | Kategori:Allmänt

Bloggen blev hackad

Som i säker märkt har bloggen varit bortagen på grund av att någon har hackat sig in på den! Jag blev jätte jätte ledsen då min blogg är en hobby för mig och allt!  
 
Det som hände var att någon hade hackat sig in på Vloges (mitt samarbete) mail och haft tillgång till mina och även Amandas blogg om Nina dobrev Ninadobrev.se och tagit bort dom! Tack Vare att vi kontaktade blogg.se så har vi båda fått tillbaka dom! :) Både jag och Amanda var jätte ledsna! Vi skrev jätte mycket på kik och stöttade varann när vi var ledsna! Jag är så himmla glad över att bloggen är tillbaka! Nu kan jag äntligen ta ikapp det jag missa och inte behöver börja om för början! :)
 
Nu så säger jag det till er då jätte många bloggar blivit hackade! BYT LÖSEN TILL ETT SÄKRARE OCH EPOSTEN TILL SVÅRARE SÅ ATT NI INTE BEHÖVER GÅ IGENOM SOM VI TVÅ GJORDE!!!
 
Även ett stort tack till BLOGG.SE som hjälpte oss att ta tillbaka våra bloggar :)
 
-Emma

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: