2015-01-06 |22:27:17 | Kategori:Allmänt

Nytt år nya förändringar

Som rybriken lyder!!! Nu är det 2015 jag har snart haft bloggen i 2 år och jag har alltid älskat att blogga här och det tänker jag göra... Det finns nämligen ingen bra källa att söka upp all information på, det är därför jag inte kunnat bloggat även om jag alltid velat. Nu så ska jag göra 2015 till ett blogg år. Victoria släpper Eye Candy nästa vecka (Har ni inte sätt trailer? GÖR DET!!!) Så nu ska jag ta tillbaka min uppdatering och göra det bästa ut av det hoppas ni hänger kvar!! :)
 
 

Postat av: Little mix sweden

Jätte fin blogg :)
Jag undrade om du/ni skulle vilja köra ett länkbyte med min omstartade Little mix blogg ?:)x

2015-02-06 09:40:11
http://mixerswe.blogg.se
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: