2013-03-14 |19:47:11 | Kategori:Dagens

Lite om mig

Hej! Jag kom på att jag inte har berättat lite om mig själv här på bloggen och det är säker rätt så många som undrar! Emma heter jag som ni säker vet fast Emma Ölund i efternamn är 13 år gammal och går i 7an... Jag bor i en liten dra i Norrbotten som heter Piteå!

På min fritid så är jag hos min underbara häst som heter Nix ett svenskhalvblod 172 i mankhöjd och jag har haft han i två år och två dagar :) Jag älskar djur och har 3 hundar 1 katt och min lillebrors Ödla! Jag tycker även om att blogga om Min största idol Victoria! Jag börja tycka om victoria sedan victorious börja på Nickelodion... Jag har sedan dess börja gilla Victoria och börja följa henne vardaglighet! Den 11 november 2011 började min första blogg om henne fast inte på victoriajustice.blogg.se jag bloggade på victoriajusticeblogg.blogg.se men utväcklades inte nå mer på den så jag startade en ny och är dubbelt så bra ;) hoppas det hjälpte kram Emma ;)


c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: