2013-06-22 |08:00:00 | Kategori:Allmänt

Victoria “I’m 20, But Not Doing Anything Totally Nuts!”

 
 
Den här tjejen är guld!

Vi fick chansen att hänga med Victoria Justice som hon repeterade för hennes kommande turné med Big Time Rush och såg henne klippa ut till sin nya singel "Gold", som nu finns tillgänglig iTunes.

"Det är min första singel," Victoria berättade. Hon också bara insvept i musikvideon. "Folk kommer att se mig i en mer mogen ljus. Jag är 20 år gammal nu, jag typ av att kliva bort från Nickelodeon, men ändå inte chockerande någon eller gör något helt tokigt. "

Victoria kan vara den som blir chockade på turné. "Det börjar bli riktigt," hon berättade om pojkarnas upptåg. "Jag måste titta på min rygg." Men det låter som om hon kommer att bli bra med BTR killarna. "Jag har några bra upptåg upp min ärm också," hon avslöjade. "De måste se upp."

Och på tal om att vara på väg, vad som kommer Victoria att vara säker på att ha med henne? "Min mamma", sade hon. "För att jag älskar henne. Min iPhone till tweet, Instagram och keek. Och förmodligen min Crocs. "Verkligen, Vic? "De är så bekväma!"

Se videon (ovan) för att se Victoria repetera och höra vad hon hade att säga.
 
-Emma
 
Source

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: