2013-07-04 |09:29:00 | Kategori:Allmänt

Victoria pratar om högstadiet

Victoria hade en härdsmälta i högstadiet när hennes mamma inte skulle låta henne göra något som hon trodde skulle hjälpa henne att bli mer populär. Victoria ville vara en del av gruppen, och brydde sig mycket om vad andra tyckte om henne, men hennes mamma ville att hon skulle vara sig själv, och som startade ett stort argument!
 
Victoria säger:
 
När jag gick i sjunde klass i högstadiet, började alla mina vänner uträtning sitt hår, bär mer smink. Självklart ville jag in och räta mitt hår och bära mer smink också! Min mamma skulle inte köpa mig en uträtning järn. Hon var som "Du behöver inte det. Ditt hår är fint! Du kommer att förstöra ditt hår! "Och jag helt hade en härdsmälta. Jag var som, "Jag måste ha en uträtning järn! Alla andra har en! "Jag ville inte vara den enda tjejen som inte räta ut håret.
 
Victoria vad hon säger idag:
 
Nu ser tillbaka det, inser jag hur dum jag var. Jag borde ha bara marscherade till takten av min egen trumma och inte brydde sig. Det är bara att du vill känna en del av en grupp. I skolan popularitet är så mycket om att hänga ut med i-publiken och ser ett visst sätt. Men om populära sätt att vara en av de flickor som är besatta ser bra hela tiden, jag vill inte umgås med dessa människor. Det är omoget och dumt. Jag tror kotterier är löjligt!
 
Source
 
 

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: