2013-01-29 |17:32:04 | Kategori:Allmänt

VId länkbyte

Kul att du vill göra ett länkbyte med mig! Jag gör endast länkbyte med fansites bloggar!
 
Regler om länkbyte!
 
  • Det mådte vara en sorts fansites blogg det kan vara vilken kändis som helst!
  • Det ska vara en blogg som har varit med ett tag ingen nybörjarblogg (beror på vad det är för blogg)
  • Det får inte vara en fansite som gör kretik mot min egna!
  • Jag gör länkbyten just nu!
 
 
Annars är det fritt fram att söka :) Maila mig på [email protected] vid intresse och skkriv gjärna en komentar när du skickar så att jag kan snabbt och enkelt gå in på mailen och vet att någon har skrivit ;)
 
 

Postat av: Designer

hej! Fin blogg. Är du sugen på en ny blogg design? titta gärna in min designblogg isåfall, jag gör gratis blogg designer :)x

Svar: Tack ;) Jag kan ju höra av mig är jag är sugenn på en ny design ;) Kram Emma
Emma Ölund

2013-02-09 17:05:10
http://minabloggdesigner.blo.gg
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: