2013-08-28 |22:38:00 | Kategori:Allmänt

Victoria för mig!

När jag såg det första avsnittet av Victorious så tänkte jag wow vem är det där? Hon hade en fantastisk röst som jag värkligen fastnat för! Den fantastiska skådespelaren som hade allt, Hon fastande i mitt liv, Min vardag! 
När min pappa hade en överraskning var jag jätte nyfiken. Vars skulle vi? Var är det för present han hade till mig? Vi stannade vid en stor Arena i Los Angeles med jätte mycket folk! När hon i "kassan" sa biljetterna tack, så förstod jag pappa hade tagit med mig på Victorias konsert! Efter den dagen hade jag inga ord! Jag var så överlycklig så det gick inte att prata med mig. 
 
Att få prata med Victoria var obeskrivligt! Victoria har betytt allt. Därför skapade jag min första blogg! Victoriajusticeblogg.blogg.se men gick. Inge bra för mig! Jag tog bort den bloggen och skaffade mig denna, För att jag inte ska missa nå! 
 
 
victoria är mitt liv, min förebild. Och det kommer hon alltid vara! Varje minut sekund! när jag är ledsen så finns hon alltid där!  Foton på min vägg! Foton i plånboken skåpet på skolan och även i min telefon! Hon är värkligen mitt liv största stjärna! Och jag är så glad över att jag får vara en stor VICTORIAN och det är inget jag skäms över! 
 
vad betyder Victoria för er? Vad är eran berättelse om henne? Skulle vara jätte kul att veta! :) 
 
 
 
This picture means everything to me you can not describe in words how amazing she is!
 
-Emma
 

Postat av: Anonym

Vad pratade ni om? Berätta om träffen!

2013-08-29 08:56:44
c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: